Sjuk och trött tjej

Nu har jag varit hängig och sjuk i tre dagar........ orkar inte. Först tänker man att det är skönt att vara hemma ett tag men efter några dagar orkar man inte ligga hemma i sängen och typ inte göra någonting. Det jag har fått gjort av alla läxor vi har är en sida av engelskanovellen. Bra jobbat Elin.

Det jag istället har ägnat mig åt denna dag är att ta riktigt konstiga kort på min katt. Ni förstår ju hur kul jag har haft.








Observera att det inte var jag som tog på henne klisterlappen. Hon lyckades få på den själv.


Åt en semla också, det är ju faktiskt semmeldagen. Faktiskt ganska gott.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken söt kissekatt! :D

2011-03-09 @ 12:03:28
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0