DAY'N NIGHT

Vad ha hänt idag? Jo vi hade TVÅ fucking mattelektioner som började 8:10!! Första var fett bra (en lärare som kunde förskare, till skillnad från andra) men andra lektionen med roger var som vanligt sämst... Sedan sjöng vi i kören för skolan och det var ganska kul! Fast jag sjöng fel några gånger hehe. Jag hade svenska sista lektionen och sen åkte jag in till stan för att ha något att göra (de andra hade gympa). Det enda jag köpte var ett par pilotglasögon.

Ikväll har jag typ inte haft något för mig, har hjälpt maja bli en gameboy! På hennes studentskiva har dom temat "nittiotal" och hon ska vara ett gameboy, känner att hon kommer bli den bästa utklädda! Jag visar bilder sen. Men jag har inte pluggat än ska göra det nu! Ska se på första harry potter-filmen!!! Rolig läxa va? Jag ska jämföra boken och filmen, sköön läxa... Hoppas ni är flitiga och pluggar nu också!

Jobba på nuttisar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0