Hemmahemmahemma

Bonsoir. Vad har hänt idag? Inte mycket:

  • Jag var riktigt trött på det här jävla vädret
  • Maja och jag fick stå inne på konsum och vänta en halvtimme på bussen (ja, försenad)
  • Var hos skolsyster första lektionen
  • Kollade på film på naturkunskapen
  • Åt lunch med mamma hemma, slutade 11 hihi
  • Glömde bort att vi hade kör... åkte tillbaka till skolan och vi sjöng "home", fet låt!
  • Tittade lite på götgatan på hemvägen, köpte en pyjamas och två ringar.

Nu ska jag sova, sköööönt. Puss på er fina! 








Nya ringa Schnygga va?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ofta du har skaffat en blogg utan att informera mig? :O

Vad är det du har på dig? Den/Det ser fett fin ut :)

2011-02-16 @ 19:42:25
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: Ebba

Aah det såg ut som typ en vanlig klänning. Fin :D

haha men tänker alltid att det ska vara en dagbok sen skriver man ut vad man shoppat osv iaf..



Men absolut, det håller jag med om. Vad ska du göra i helgen? Jag coh timmy tänkte på ihop mina och hans kompisar på typ poker/monopol och andra skitspel kväll. Vi borde liksom göra mer saker istället för att bara glo på en film :P

2011-02-17 @ 18:35:04
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0