Stop in the name of love.

Jag och pappa kom kansle hem för n timma sen från "bilskola" typ. Jag trodde verkligen det skulle vara skittråkigt från början men det var mycket bättre än jag hade tänkt, förutom att det var så kallt.... Man fick lära sig typ om hur man som elev skulle göra i olika situationer och handledaren skulle göra samma sak.

Idag är det ju alla gjärtans dag så hoppas ni har någon fin att fira det med. Jag tänkte fira lite nu med "valentines day" (är den bra?) och en stor kopp te. Sen ska jag nog tvinga maja att kolla på den med mig, annars kommer jag känna mig helt mobbad.

Ha en mysig kväll och tänk hur många som älskar er, låter lite lagom klyschigt haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0