Gårkvällen

Igår drog jag och carro till Tyresö där hennes kompis hade en fest. Det var fett kul att träffa så många nya och några från carros klass. Vi sov över i hennes föräldras underbara säg och jag sov supergott, kom t.o.m ihåg vad jag drömmde om!?

Vi åkte hem vid elvatiden och vid gullmars när carro skulle köpa cola så fick vi en gratis av en jättegullig farbror! Åh sötnosen...

Nu ska jag duscha och fixa till mig fö att sedan jobba på ett dop haha. Får se hur det blir, är iaf ganska taggad på dopet. Min första gång!


Det jag hade på mig.


På bussen hem. Det är soligt ute!!!


Snygg-carro


Vår fina gullegubbe som gav den till oss.

Kommentarer
Postat av: Carro Naglar

Haha tuff skäggig kille som sitter bakom oss på bussen ;D

2011-02-26 @ 13:33:50
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0