FREDAG

Ingen skola för mig idag, först skulle jag att åka buss men ala bussar var såklart inställda. Mamma sa att hon kunde köra mig men vi kunde såklart inte komma ut med bilen, det är helt sjukt mycket snöö, hata vintern.
Sista försöket var att pröva med pendeltågen, de åkte iväg efter ett tag men när jag hade gått till mdis tuben så kunde jag inte komma längre. Yepp.

Så jag åkte till stan och bytte lite grejer på body shop (present till miranda och maja tror jag) och köpte lite extra sminksaker. När jag skulle hem igen tog det lång tid, jag har nog lite hatkärlek till sl, jag slapp ju skolan...

Nu sitter jag och kollar på "taken", superbra film! Men jag är ensam och det är väldigt mörkt hemma... :(

Nu ska jag ringa nån som kan dela min rädsla. BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0