faller

Vad som hänt idag?
Har känt mig lite bakis haha (drack inte en droppe igår), vi satt och spelade spel hela kvällen. Men det var mysigt, kul att träffa tjejerna igen (skoja). Idag jobbade jag med Olivia och Elsa, vi sjöng allsång med gamlingarna, wow.
Jag följde sedan med mamma och pappa till skhlm för att kolla på ny iphone. Fast orkar fan inte betala så mycket så jag funderar på att köpa en begagnad...
Känner mig lite deppig just nu, men lyssnar på musik för att må lite bättre.


Känner mig lite såhär.


Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig mera vännen <3 vill bara vara med dig och krama om dig just nu, du behöver mig jag behöver dig! <3

<3

<3 <3

2011-02-21 @ 20:26:49
URL: http://likeiwantit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0