Yesterday

Gårkvällen blev en riktigt bra kväll. Först kom mina kusiner på middag hos oss, senare tog jag och Caj sällskap för att träffa våra vänner. Jag mötte tjejerna i klassen på Mongolian Bar, kul att träffa klassisarna utanför skolan. Jag Thea och Ella åkte vara sedan sjukt desperata efter att hitta en fest men det blev helt fail haha. Vi drog iallafall hem till Ella och tittade på harry potter och hade deeptalk, jättemysigt. Vi somnade nån gång vid tretiden och var tvungna att vakna halvåtta-tiden eftersom Ella skulle jobba, stackarn...

Orkar inte skriva så mycket mer, så berskriver min dag hittils i punktfom:

  • vaknat och känt mig som en stel pinne.
  • tagit en promme i det vintriga vädret.
  • Ätit frukost
  • Duschat
  • Tittat på mina dagliga bloggar och fixat te.



Snodde bilden av Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0