Tredje advent



Sitter och lyssnar på julmusik haha. Jag har blivit sämst på att uppdatera men grejen är att jag har inte så mycket att berätta om, men ett tag till fortsätter jag kan jag lova.
Min lördag var inte så händelserik men ändå skön. Först träffade jag min bästa miranda och sedan kom majas kompis maries familj på middag hos oss och det blev faktiskt kul, hade verkligen inte förväntat mig det.

Just nu sitter jag och tänker på:

  • OVarför mina fingrar luktar kaffe. Har inte ens druckit kaffe idag eller ens på flera dagar.
  • Var min mobil är, den har en förmåga att alltid försvinna på mornarna. Jag brukar hitta den under sängen eller under kudden, men frågan är var den är nu...
  • Vad jag ska köpa för julklapp till pappa. Är det bara min pappa som är ovanligt svår att köpa julklappar till eller är alla pappor sånna? Köper alltid någon choklad i sista minuten eller något sånt för jag vet verkligen aldrig vad jag ska köpa...
  • Om jag borde plugga på franskan. Eller jag vet att jag borde men om jag känner att det är värt att börja.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ge honom något som du gjort själv, det är väl vad man får höra av föräldrarna hela tiden? ;) Förutom min mamma, som skickade värsta önskelistan till mig och martin.. :P

2011-12-15 @ 13:22:23
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0