Still two-thousand-eleven

Orkar inte fira nyår i år.Jag är så jävla bitter idag, har verkligen inte alls varit taggad inför nyår alls. Vill bara ligga hemma själv framför soffan med en bra film egentligen... Men det skulle bara vara så himla deprimerande och mobbat. Känns bara som nästa år kommer gå nedåt om jag ska vara ärlig. Men det är väl ändå bara att hålla humöret uppe ändå. Haha lite komiskt att det första jag skriver på länge är ett riktigt depmode-inlägg. Men för mig är det då det är skönt att skriva av sig.

Egentligen är nyårsafton bara så överskattat enligt mig, man tror verkligen att man kommer ha väldens kväll men så lir den lika misslyckad som varje år. Det bästa var typ när man var liten och sov klockan tolv, då man inte riktigt hade några förväntnignar eftersom man typ inte ens visste vad nyår betydde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0