Pics week 49

Haha bästa scenen i filmen "yes man". Älskar verkligen ron-killen!
Var med mamma på överjärva gård där det var en massa julmarknader och luciatåg. Sjukt mysigt om man vill få lite julstämmning.
Var med pappa på scalateatern och på comedy club tror jag det hette. Det skulle tydligen kanske bli höstens grej sa dom. Vissa "komiker" var inte jätteroligt men Henrik Dorcin och Johan glans är så sköna så de höjde stämningen.
Vågade till och med (efter typ en halvtimme) fråga Henrik om jag fick ta en bild med honom. Självklart skulle man inte ens se att det var han eftersom pappa inte är den bästa på att kort... Nu kan jag iallfall säga att jag träffat en riktig kändis hehe. Ove <3
Har tittat på mycket film som ni kanske ser, julfilmer är vår grej i min familj. Eller pappa tvingar alla att titta men egentligen tycket vi det är ganska mysigt men vill inte erkänna det... Har blivit äckligt förkyld nu, det rinner ur näsan efter två minuter jag snutit mig. Okej, kanske inte världens intressantaste fakta. Men ni måste hålla med om en av de jobbigaste sakerna men att vara förskyld är när man inte har något snytpapper att torka sig med när man har prov, som jag hade idag... Grejen är att man inte kan gå ut för då kan läraren (vår lärare) tro att man fuskar, en annan sak är att man inte vill visa sig själv i korridorerna och stående upp i klassrummet. Det blev ett jävligt intressant inlägg ser jag nu. Grattis till er som orkat läsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0