Faktish

Jag har en blå nagel på vänster fot. Det konstiga är att jag inte vet hur jag fått den...
Gillar julstämningen i december men mår blir verkligen äcklad av hur mycket saker vi köper och hur stressade vi blir bara pga av hinna köpa saker till varandra.
Skulle aldrig ge bort en trisslott eftersom jag typ skulle få panik att den vunnit "mina pergar" haha.
Älskar att läsa, har ofta fyra-fem böcker som jag börjat på bara för att jag tycker de verkar så bra.
Jag skulle aldrig lägga upp adressen till min blogg på facebook, jag vill typ ha så få läsare som möjligt...
Har lite panik just nu pga av lite olika saker.
Har ganska svårt för de flesta små hundar, iallafall de som skäller.
Läser nästan endast personers bloggar som jag träffat, med något undantag.
Har alltid sagt att jag inte gillat one-piece men har egentligen alltid velat ha en. De verkar riktigt gosiga.
Tycker typ att det är roligare med bajsskämt nu än jag tyckte när jag var fem år... Tror jag kommit till min kiss och bajs-ålder nu. Pinsamt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0