15-12-11

Hej alla människor, ligger just nu bredvid en sovande tjej som rycker till ibland av hennes drömmande. Jag undrar vad hon drömmer om. Musiken spelar hennes favorit Dylan, en ganska ung en kan jag tänka mig. Det är blåsigt och kallt ute men man kan inte riktigt kalla vädret för vinter. Även fast det är endast en vecka kvar till lov. Längtan säger jag bara. Har nog aldrig längtat till ett lov, även fast jag har haft så mycket tuffare perioder än den här. Känner mig faktiskt redan hemma i hennes familjs nya lägenhet, hög i tak, enkel och vitmålad. Det bästa tre saker man kan ha i en lägenhet. Nu blir det nu att väcka min älskade för att dra mig hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0