12:28


Ögonskugga från hm

Helg helg helg, så jävla skönt. Var det bara jag som kände att skolveckan gick som i snigelfart? Alla jag nästa snackat med har även sovit väldigt dåligt, vad beror det på? Jag gick och la mig vid tre, fyra-tiden två dagar i sträck så det var så skönt att sova ut i morse. Igår började vi tidigt, åtta... Vi hade matte och sedan skriskor, trodde jag var ganska bra på det. Men där hade jag fel, jag sög verkligen. Plus att jag var den enda som tamlade framlänges och fick två skrapsår på nästan. Hur kan man ens rammla på näsan? Man tar väl emot sig med händerna innan haha? Det var julbord i skolan men det var faktiskt helt okej eftersom jag inte ens gillar julbord.

Idag blir det en liten julklappsrunda med min finis Miranda, sedan får jag nog även träffa Mirjam som varit i paris i ett halvår. Ikväll har jag och Ellinor bestämt att hitta på något, vi får se hur det blir med det. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0