Something's in the sky

Hejsan hoppsan. Helgen har varit en riktig karinhelg, i fredags träffades vi på kvällen och såg på film. Idag är jag död, och det kan nog bero på att jag och karin jobbade hela kvällen till klockan två igår. Vi stod och diskade i fem timmar. FEM TIMMAR. Jag kommer nog aldrig vilja diska något i hela mitt liv igen. Men det var iaf värt det tillslut när vi hade ettusen i bådas fickor. Jag sov över hos karin och hela förmiddagen låg vi bara i soffan och slöade, det var vi värda.

Kom precis hem från middag hos farmor med kusinerna och ligger här i min pyjamas under täcket. Är så trött....... Imorgon är det skola igen, och de hemska tidiga mornarna. Usch.

Nu ska jag sova tror jag, har inte gått och lagt mig såhär tidigt på säkert flera år, måste göra det oftare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0