Sjutton år i staden

Nu är jag ett helt år äldre, men det känns ingen skillnad. Men däremot har jag haft en väligt fin dag! Vaknade med frukst på sängen och presenter, kan visa imorgon! I skolan grattade alla och var jättegulliga, men ärligt talat tycker jag det känns lite obekvämt när alla måste vara så gulliga. Jag känner att det liksom är så bara på grund av att jag föddes den här dagen 17 år tidigare. Lite konstigt är det. Efter skolan åkte jag hem till Ellas och Lottas kompis Anna och åt bullar, mysigt! Nu gick farmor precis hem och det känns likso lite tomt. Lite sådär som man kände när man var liten. Var det bara det här? Imorgon blir det vanlig vardag igen, men ändå fett skönt. Ser fram emot det.


  
  Lovade att lägga upp bild på armbandet som jag gjorde, mitt och annas kompisarmband!

Nu ska jag kolla på community, asroligt serie!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle lägga uppp bildr på aker du fott hhihi

2011-09-01 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0