290811

     Idag har jag:

  1. Haft familjemöte som var så tråkigt att jag faktiskt slumrade till i nån minut.
  2. Haft franska då vi pratade om en kille som hette Henri.
  3. Ätit lunch med tjejerna i klassen och samtidigt kollat runt efter några snygga killar.
  4. Snackat med emma ett tag på rasten.
  5. Haft Naser i matte, han förklarade säkert ett tal tre gånger. Jag undrar om han tror att vi är efterblivna.
  6. Varit en litenstund inne på götgatan och hittat en ring.
  7. Legat hemma och kollat på solsidan.
  8. Suttit här och skrivit den här oerhört tråkiga listan.

      

     
      Hittade några bilder från när mollan var liten, jag vill bara äta upp henne.



      pusspuss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0