WednesdayMiércolesMecrediRabuMiðvikudagurСредаMittwoch

Gissa språket? Hehe
Ligger i min säng och har pluggat lite historia, börjat skriva på uppsatsen och det har blivit en halv sida hittills.
Jag är seeg, men min papi ska hjälpa mig så det kommer nog gå bra. Idag har det inte hänt något riktigt speciell, vi hade matteprov som det gick förvånadsvärt bra på, franska (slutade med att läraren typ började gråta...) och svenska. I eftermiddag har jag bara legat och degat men jag ska verkligen ta tar i historian nu känner jag.

Har lite sovmorgon i morgon så det känns ganska skönt. Jag känner verkligen att jag har inget roligt att skriva just nu så jag slutar.

PUSSAR






Haha satt just och tänkte på hur otroligt fint det är med fräknar. Dom som har fräknar tycker oftast inte om dem medan de som inte har några  vill ofta verkligen ha ett gäng fina prickar. Är det inte konstigt hur vi fungerar ibland?





Kommentarer
Postat av: Jennie

JO verkligen!

Jag HATAR mina fräknar och har alltid gjort! Hade helst varit utan dom HELT, även om jag accepterat som mer med åren. Men skulle ändå helst va HELT UTAN om jag fick välja! för mej är det oförståeligt att man kan vilja ha fräknar , haha!

2011-05-01 @ 08:22:29
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0