räknetankar

Jag ska egentligen plugga matte men datorn lockar på något konstigt sätt mer...

Tänkte skriva om vad som hänt idag. Inte så mycket faktiskt, a normal schoolday. Försov mig, hade två timmars mattelektioner, tänkte prata med rektorn om hur cpdålig roger är, hade franska med cplärare (också) och hade svenska. Fast svenskan var fett kul för då skulle vi typ hålla tal för varandra. MAn skulle i grupper komma på olika argument till någonting, försöka övertyga dom andra. Efter skolan åkte jag en snabbis till stan och köpte en myspysig tröja och lite smink. Nu i eftermiddag har jag typ inte fått ågonting gjort hehe..

Tänkte att ni ville ha en liten fin lista som jag tog från Emmas och Matildas blogg:

Dagens tillstånd: Glad och lite påhittig hehe 
Dagens beroende: Tuggummi, facebook, bakery story....
Dagens frisyr: Nedsläppt, oborstat som vanligt
Dagens klädsel: Svarta jeans, mammas gröna myströja och linne.
Dagens vill ha: sommar. sola på en strand med jordgubbar...
Dagens roliga: haha på svenskan när vår grupp skrev om "man ska få gifta sig med djur, det blir mindre människovåldtäkter" haha.
Dagens fundering: hur fan jag ska klara matteprovet. om vi nånsin kommer fatta vad roger förklarar.
Dagens inspiration: våren, lite töntigt..
Dagens lycka: Att jag kände mig riktigt glad
Dagens borde: plugga +sova
Dagens längtan: Till helgen!
Dagens låt: lady stardust- lisa miskovsky




Tröjan jag köpte!


Smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0