words can be enough to make you happy

Hjälpte mamma med ljusruset idag på älvsjö ip. Övertalade carro att skippa sin träning och springa med mig istället och det blev skitkul! Jag var riktigt taggad och stod och hoppade innan vi ens hade börjat men det var sjukt mycket folk! Det var närmare tretusen som kom, typ hela älvsjö var där! Träffade karin, och en massa jag kände igen.
Det gick väl inte superbra att springa för mig och carro eftersom jag inte tränat på ett halvår men hon var så duktig och väntade på mig. Vi gjorde det för laget iallafall, hoppas älvsjö vinner nu!!

Nu är det meningen att jag ska plugga men det går inte sådär jättejättebra..... Orkar inte tänka på något som hände för mer än typ trehundra år sen... Orkar inte tänka på saker som hänt. Man kan ändå inte göra om något. Visst behöve det inte alltid vara misstag allt man önskar att man inte gjort. Det finns nästan alltid något positivt i något. Men ibland undrar jag vad som hade hänt om jag bestämt mig för att inte utfört vissa saker. Skulle mitt liv se helt annorlunda ut eller skulle händelsen skett för eller senare?
Nu ska jag börja tänka på min läxa istället, godnatt alla snuttisar. <3


Kommentarer
Postat av: Carro

puss gumman <3

2011-04-15 @ 09:24:18
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0