Nu är det lördag, vad länge jag är uppe hehehe...

Japp nu sitter jag här och har det riktigt tråkigt och är sjukt trött. Jag tänkte för en gångs skull vara lite duktig ochläsa nu på kvällen istället för att somna framför en film eller facebook.

Det som hänt idag var att jag och Dalia gjorde muntliga provet i engelska, ingen aning om det gick bra... Dalia var iaf skitduktig men vi får hoppas att det gick lika bra för mig. Vi hade en timmes naturkunskap där vi typ inte gjorde någonting ( rättare sagt var för tråkigt för att minnas).

Efter skolan åkte jag tillsammans med Emma in till stan och gick runt på nk och snackade, mycket mycket mysigt!
Emma åkte och då åkte jag för att möta Carro och Isabell i slussen. Jag vet inte vad vi gjorde, typ gick runt i en massa affärer! Ikväll har jag varit hos Mirpan (haha) i några timmar och haft det trevligt. Inte särskilt intressant inlägg men men....

Tänkte bara lägga in lite förslagsbilder på hur Carro vill ha sin tatuering. Hon är väldigt osäker men jag föreslog dessa! Kommentera gärna vilken ni gillar bäst så informerar jag henne!

     



     

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha ja, var tvungen att sno den. Så jävla bra ju :D



Tycker att den första bilden är finast, så borde hon tatuera sig.

2011-04-09 @ 16:33:12
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0