Mums med rått ägg

Tänkte bara berätta lite om det helt normala som hände i lördags. Vi tjejer åt iaf middag hos Carro från Gunnars pizzeria. Jag träffade alla tjejerna i förra klassen och det var väldigt trevligt, så länge sen jag träffade allihopa! Jag kände mig helt sjukt konstig när jag kom till Carro, kände mig typ full haha men hade såklart inte druckit en droppe på hela dan. Jag kunde typ inte prata riktigt och jag var klumpig (mer än vanligt) hela tiden!  Efter middagen kom några av Carros kompisar och vi började på nått sätt köra nån slags sanning eller konka.... Det slutade med att Carro, Karin, Ebba sprang runt huset i underkläder, Max drack ett rått ägg och några gjorde striptease på varandra, väldigt trevligt. Jag tänkte sova hos Karin men vid sextiden somnade vi i en dubbelsäng.  Idag har jag äntligen fått höra att Tova skaffat blogg! Jag kommer bli största läsaren haha.  För nån timme sen följde jag med Karin till Willys för att köpa flingor. Ja vi har en liten annorlunda relation...  Måste plugga nu, kul!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0