Aprilhimlen

Dagen har varit fylld av både lite skratt och tårar. Många olika känslor om har runnit genom kroppen. Just nu känner jag mig helt neutral, lite som en guldfisk. Inte för att jag vet hur en fisk har det men gissar på det. Jag tänker att livet rullar på och simmar runt i min lilla bubbla.

Matteprovet idag gick ganska okej. Helt klart bättre än förväntat iallafall!

I helgen är det Valborg! Vad ska man hitta på? Jag har typ inte bestämt någonting än, men det fixar sig. Hoppas jag...

Tack alla fina för att ni finns där och muntrar upp mig. Tänk på hur många ni är älskade av. Fina, vackra människor.
Pussar


Segrande famillia i Barca.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Gör jag? Åh, vad glad jag blir! Det känns alltid roligt när man kan beskriva en känsla som även någon annan tampas med och upplever. Tack! Kämpa vidare!! Kram

2011-04-28 @ 12:11:20
URL: http://vilsenagnes.blogg.se/
Postat av: Carro

Men elinpelin du ska vara med mig och ebba och resten på valborg :D <3

2011-04-28 @ 14:25:40
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0