04/10-11

Idag vaknade jag hos Helena eftersom jag sovit över hos hennes mamma. Jag vaknade upp att något hårigt strök sig mot mig och efter ett tag gick det upp för mig att det var hennes katt! Alltså inte lilla Helena som trycker sig mot mig och dessutom var väldigt hårig... Trevlig kväll var det igår iallafall!

Karin och jag gick runt i stan och hade otur med allt igår eftersom vi inte kom in på något museum men det var mys ändå! Vi gick omkring i stan och pratade och skrattade åt att vi var riktiga blondiner!

Idag har jag solat ute!!! Jag pluggade ute och bara låg och var glad att solen äntligen är här.

Ny vecka imorgon sen är det lov!!!


Soligt i Barca, någon månad sen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh va mysigt och varmt <3

2011-04-11 @ 12:15:21
URL: http://www.naglar.devote.se
Postat av: Carro

Aw <3 Tack sötnos!!

2011-04-12 @ 09:52:05
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0